Η ιδέα του έργου βασίστηκε στην παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου στη διδακτική του μαθήματος της Ιστορίας μέσω της συμμετοχής σε «fora» συζητήσεων, της υιοθέτησης της ανακαλυπτικής και διερευνητικής μάθησης στη διδασκαλία της Ιστορίας όπου οι μαθητές αναλαμβάνουν έναν ενεργό ρόλο, αυτόν του ιστορικού-ερευνητή που μελετά, σχολιάζει, ερμηνεύει τις πηγές πληροφόρησής του και ακολούθως παρουσιάζει τα πορίσματά του. Οι μαθητές  συνεργάστηκαν  με άλλα σχολεία, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της διαδικτυακής επικοινωνίας, γνώρισαν την τοπική ιστορία τους, εμπλούτισαν τις γνώσεις τους για το παρελθόν και καλλιέργησαν την ιστορική και δημιουργική σκέψη τους.

Πλατεία Ναυαρίνου (Θεσσαλονίκη)
Λαδάδικα (Θεσσαλονίκη)

Μαθητές που συνεργάστηκαν:

 

Ώθηση

Νίκος Δ.      Μαριτίνα Κ.       Μαρίσσα Δ.      Εμμανουέλα Κ.      Δημήτρης Μ.      Δανάη Κ.    Θάλεια Μ.      Γιούλη Λ.      Χαρά Κ.      Μαριλού Δ.      Μαρίζα Π.      Νίκος Μ.      Στέλλα Κ.    Γεωργία Π.    Έλενα Μ.     Γιάννης Λ.
 

7ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων 

Aggelos    Amalia    Anthi    Asimina    Christina    Christos    Chrysa    Chrysanthi    Danai  Eftichia    Eirini    Euaggelos    Foteini    Georgia    Konstantinos    LambriniB    LampriniX  Lina    Lydia    Marios    Natalia    NefeliK    NefeliS    Olga    Valia   Vicky

Αριστοτέλειο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης

Βέτος Γ.      Βοσβοτέκα Μ.      Γεωργάκαινας Δ.      Χάρις Δράμπα      Ζώτου Μαρία    Κασαπίδου Κ.      Κουλούρη Γ.      Κυριάκου Στ.      Μανωλάκης Β.      Μπετχάβα Κ.     Νοταρίδης Α.      Αγνή Παπαδοπούλου      Γεύση Παπαδοπούλου      Σαραντάκη Ε.    Σκένδρου Θ.      Τσαπακίδου Μ.      Χατζηγιαννάκη Δ.